08 juni 2010

Snelle up-date

Inmiddels wonen we alweer zo'n 3 weken in ons fijne huis op de Hanze!
AAN GOD ALLE EER!
We hebben hier alweer een stel fijne vrienden.
AAN GOD ALLE EER!
We zijn met behang/verf/vloerbedekking en schoonmaakwerk super geholpen door familie!
AAN GOD ALLE EER!
De verhuizing is gedaan door een paar bikkels van onze kerk (bijbelkring) en vrienden!
AAN GOD ALLE EER!
Volgende week komt Margre (directeur CBSI) in onze kerk een info avond geven over CBSI.
AAN GOD ALLE EER!
In sept. gaan we een CBSI groep starten.
AAN GOD ALLE EER!
In week 25 mag ik weer voor 12u gaan werken in de thuiszorg!
AAN GOD ALLE EER!

En tussendoor blijft God me bemoedigen met oa. de 2 wekelijkse bid ochtenden in Veldhoven bij Jose en andere onverwachtse gebeurtenissen zoals onverwachtse hulp bij de drukte van de verhuizing of een bijbeltekst juist op het goede moment!

De bijbeltekst die ik vanuit Amerika mee kreeg van een lieve vriendin is daar een mooi voorbeeld van. Ik kreeg hem van de week weer onder ogen. Het gaat om Jozua 1:9
'Ik gebied je dus; wees vastberaden en standvastig, laat je door niets weerhouden of ontmoedigen, want waar je ook gaat, de Heer, je God staat je bij.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten