04 november 2009

How Great Is Our God!

Dit is de titel van een prachtige gospel! Na vanmorgen loop ik dit lied constant te zingen.... ik zal uitleggen waarom.

http://www.youtube.com/watch?v=MWliNrNjOZ8

Op 28 september is dit verhaal al begonnen. Toen kwamen Margre en Jose van de CBSI bij mij op bezoek. Zij vertelde mij toen dat ze al lang aan het bidden waren voor de start van een CBSI groep in deze omgeving (Noord-Brabant) Zij zagen mijn verlangen om zo'n groep te starten als gebedoverhoring...
Nadien is er weer zoveel gebeurd. Jose en ik komen eens in de twee weken samen om te bidden voor dit, maar ook voor persoonlijke dingen. We hebben oa gebeden voor de juiste mensen op mijn pad die ook behoefte hebben aan zoiets als CBSI en voor nieuwe vrienden voor Michael en Elisa. Nou daar heeft God voor gezorgd!!
Op een bijbelkring in Sprang-Capelle ontmoette ik twee dames die erg geïnteresseerd zijn in mijn verhaal. Vanmorgen zijn ze op de koffie geweest. Toen bleek het verhaal van een van de dames wel erg overeen te komen met dat van mij. Ze heeft een zoon (van 14jr) met PDD-NOS. Ze zoekt Christelijke vrienden voor hem. Ook heeft ze een zoon die de Luchtmacht ingaat.... Ze hebben een hond en we hebben afgesproken eens met ons allen te gaan wandelen en dan zien wat er gebeurt.
Misschien gaan we as. zaterdag mee naar Duinrell (speciale EO dag) waar ze extra kaartjes voor had. Voor mij is dit allemaal het werk van God, dus zing ik maar weer; "How Great Is Our God!"

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig lied...
    Natuurlijk zit ik weer met tranen. Sowiezo door het lied maar ook door de manier waar op jij de dingen op deze log verwoord. Prachtig, levendig en uit je hart!

    BeantwoordenVerwijderen